Oppdatering fra Jannicke!

Husker dere Jannicke? Hun som skadet hånden i sommer.. Slik har det gått med henne siden sist.

 

En kort oppdatering om Jannicke for de av dere som ikke har lest om henne tidligere. Hun har bakgrunn som håndballspiller og er nå også dommer i  Norsk håndballforbund. Hun har vært genuint interessert i fysisk aktivitet siden hun var barn. Man kan si at hun har ganske grei peiling på trening siden hun tilbringer flere timer på helsestudio hver eneste uke.

Vi har fulgt Jannicke siden hun begynte som testperson hos oss for ti uker siden. Hun skrev i søknaden sin til oss at hun aldri gjør noe halvveis, det merkes! Vi er kjempe glade for å ha henne på laget! Hun har nedenfor logget de tre dagene i uken som hun trener og lagt ved morsomme inspirerende bilder.

Uke 9:

Tirsdag: En bra økt, energi etter en lang helg med mye håndball har kommet tilbake. Økning i noen øvelser og litt tyngre på andre idag. Men ellers en god gjennomføring.

Torsdag: Nok en bra økt, og nå er jeg i gang med kostplan også. Sulten på kvelden men godt i gang med veiing av mat. Planen er enkel å følge og det er bare morsomt å veie maten sin.

En liten kommentar fra Fitnessmafia vedrørende «morsomt å veie maten» . De fleste synes det er det verste med kostholdsplanen, tror ikke Jannicke vil ha noe problem med å følge planen.

Lørdag: Dømt to kamper i dag, og fikk også plass til en trening med strikker. Med litt planlegging er det enkelt å ha med mellom-måltidene til å ha før og etter håndball dømming også.


Uke 10:

Mandag: I dag var det kjempe tungt å trene. Jeg kjørte programmet hvor jeg gjorde øvelsene ganske sakte. Det gjorde det nok noe tyngre, men var gøy å variere på denne måten også. Ble veldig støl etter denne økta.

Tok i tillegg noen mageøvelser med ABS programmet i dag. Selv om jeg fortsatt er på rød strikk på triceps har jeg økt avstandene med beina på strikken, den er nå derfor tyngre 🙂

Onsdag: Støl etter forrige økt, deilig å kjenne at programmet fungerer fortsatt. Det er heller ingen problem å følge kostplanen. Har spart et mellommåltid til litt senere på kvelden da jeg oftest trener på kveld, og siden jeg var så sulten når kvelden begynte å nærme seg.

Lørdag: En tidlig treningsøkt i dag. Fordi jeg reiste relativt tidlig med fly, ble økta super effektiv, men det gjorde at pausene ble veldig korte. Kroppen kjente godt på det. Reiser til Stavanger for å dømme håndball og kommer sent hjem søndag. Mellommåltidene er pakket også lunsjen. Kom sent på hotellet og ble middag i restauranten der. Det var heller ikke noe problem, jeg fikk bestilt middag som samsvarte kostplanen så det var bare super.

 

Vi gleder oss til å følge Jannicke videre, dere kan lese om Jannickes første uker med trening ved å trykke HER HER HER 

XOXO

Fitnessmafia Crew

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *